duminică, 13 decembrie 2009

Timpuri inghetate!...


... Imi creionez pe o coala de hartie... amestec de sentimente, visari si amintiri. Ma intorc si privesc in valtoarea vietii si degust, din nou, clipele ce au trecut. Incep acum sa cred ca aud culori si vad sunete. Zumzetele feerice ce imi inunda timpanele imi amintesc ca lumea este-n sarbatoare! Un fulg zambitor imi dezvaluie a lui poveste in fuga sa catre pamant, asternandu-se usor in palma mea si... s-a topit! Totul capata nuanta, toate se impodobesc... admir un glob de sticla in care se oglindeste, unduit, al meu chip... zdobit sau fericit?! Regi mari in mijlocul oraselor, imbracati in straie de sarbatoare, cu facliile orbitoare, le zaresti coroanele la cer strigatoare... printre oamenii tot mai grabiti! Cetateni rosiatici, cu barba albicioasa, canta si danseaza pe strazile vietii, carand sacii cu cadouri, alaturi de vestitul Rudolf. Toate acestea vor sa prevesteasca o noapte tainica, in care iubirea va domni peste tot si toate. Se apropie Craciunul... sarbatoarea magica ce ne purifica sufletele de gudronul lasat asupra noastra de lucrurile lumesti...! Cum? aducandu-ne alaturi de familii, de persoanele iubite, doar prin simpla traditie ce spune ca Nasterea lui Iisus, praznuieste adunarea celor dragi in jurul bradului in noaptea de Ajun, lasandu-ne inimile sa glasuiasca in cor... colinde! Stau acum in casa ... privind prin ochiul de fereastra... si incerc sa vad dincolo de sticla... Cad in visare... impodobesc un bradut, e armonie, veselie, sunt cu cei dragi, ,,afara ninge linistit, si-n casa arde focul"..! Zaresc scanteile reflectandu-se in globuri si zumzetele rasetelor celor dragi - ma apropii de ei... BbUuFf! Am dat cu capul de sticla geamului... clipesc adesea, o lacrima se prelinge...dar e inghetata rapid de frigul iernii ce-l simt in sufletul meu...!

Un comentariu:

***Aungurenci** spunea...

Interesant blogul e dragut. Si pentru ca asa sunt eu sincer pot sa spun ca niste sintagme de genul "poezia vietii" care nu se potrivesc contextului si putin mai multa atentie la redactare. In general e cat se paote de reusit blogul.