joi, 15 octombrie 2009

Oameni + viata = experienta


Destul de multa vreme a trecut de cand nu am mai postat pe pagina mea virtuala. Cum mi s-a mai intamplat, timpul este cel care ma tradeaza uneori. Am multe sa va povestesc si nu stiu nici cu care sa incep.

Revin la vacanta de vara - pentru inceput - de-a lungul careia am avut din nou multe de invatat. Pot afirma ca am asteptat sa se decanteze informatia acumulata…! Cele trei luni m-au invitat tot pe bancile scolii, dar de aceasta data o scoala a vietii. Am fost plecata din localitate, am vizitat locuri noi, ,,m-am contopit” cu natura, am alergat pe plaiurile romanesti, am visat cu ochii deschisi si in final am cunocut oameni noi. Ehhh… si, cam de aici pleaca si bunele si relele. Am avut ocazia in aceasta vara sa petrec mai mult timp in preajma copiilor, discutand cu acestia in pasi de dans si savurand din energia lor debordanta. Pe langa copii am avut ocazia sa cunosc si adulti, pe fata carora ,,dansau” superficialitatea, aroganta si mai presus de toate ipocrizia. Inconjurata de astfel de persoane, care mereu doreau sa le arate celorlalti ca servesc cultura pe tava, in final lovindu-se cu capul de pragul de sus, stateam si ma gandeam adeseori la puritatea taranului roman. Pe fata acestuia puteai la orice ora sa regasesti blandete, poate ani de munca grei, o lupta cu viata dusa cu diplomatie, intr-un cuvant SIMPLITATE. In actualul spatiu temporal, ne lovim vrand, nevrand de modalitatile josnice in care unii semeni ai nostri incearca sa iti argumenteze in fata ca poti azi sa fii mai stupid ca ieri, dar in viziunea lor mai castigat azi decat maine..! Oare de ce este nevoie sa ajungem sa ne furam, sa ne injosim, sa ne prostim unii pe altii? Oare de ce simplitatea si umanitatea pierd teren tot mai mult teren in fata nedureroasei prostii si a impertinentei grosolane? Multe intrebari avem…. Putine raspunsuri gasim!

Poate acest articol este mai dur din punct de vedere al limbajului sau ai tonalitatii folosite, insa privesc in jurul meu si vad o realitate cruda, si cu atat mai crunta cu cat unii dintre noi o intretin si ii asigura continuitate...!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Ai vazut cat de multe ne-a invatat vacanta si experienta cu oamenii.Uneori e ridicol ca ne mai miram de ce suflete negre roiec pe langa noi.

Anonim spunea...

Tu care il admiri pe taranul simplu ai dori sa traiesti viata simpla a lui? de ce nu mai suntem simpli? pentru ca nu ne mai dorim lucruri simple. Unde esti acum ai fi ajuns daca erai doar o simpla fata?

ANCA - GEORGIANA SERBAN spunea...

Sunt doua lucruri diferite. Este una sa iti doresti sa fii simplu la propriu, sa duci viata aceea frumoasa in care te contopesti cu natura etc., si este alta sa arati ca poti fi simplu si poti reusi cu simplitate si in mileniul tehologiei.
Poate nu ne mai dorim lucruri simple, insa ne dorim lucruri marete la care sa ajungem PRIN (NU CU..)simplitate si cinste, cel putin eu asta ma straduiesc mereu sa fac.
Unde sunt acum, am ajuns DOAR pentru ca am incercat, incerc si voi incerca mereu sa fiu o fata simpla. Simplitatea imi da frumusete, simplitatea imi inteligenta, simplitatea imi da putere de munca si ma face sa-mi doresc sa excelez prin puterea exemplului personal. Oamenii ce doresc sa para sofisticati se incalcesc in propriile lanturi...! >:D< msm ptr comentariu :)